5 گام اصلی برای تهییه پروپوزال جهت طراحی سایت و اپلیکیشن
نوشته شده توسط : عباسی

اپلیکیشن نویسی و اجرای پروژه

بعداز اتمام همگی پروسه بالا جدید گروه  طراحی اپلیکیشن   می‌تواند وارد قسمت نرم‌افزار نویس و کد نویسی گردد که خیلی نیازی وجود ندارد صاحبکار وارد این قسمت گردد زیرا همگی آرزوها و نیاز های خویش را تا قبل از این چک و نیاز سنجی نموده است و تمامی چیز به طور ظریف معلوم گردیده‌است و تکلیف کلیه با همگی چیز پر‌نور میباشد.

خیلی وارد جزئیات این نصیب نمی شویم زیرا موضوعات در اینجا خیلی تکنیکالی و فنی شود، اما تنها یک نگاه کلی و زود گذر به فرایند فعالیت خوا‌هیم داشت.

در‌این مرحله رئیس پروژه گروه نرم افزار نویسی خویش را مبتنی بر تخصص و علم اعضای دسته گزینش خواهد نمود و پروژه رو به قسمت های کوچکتر تفکیک و آحاد پروژه رو به طور روزمره در ابزار های در دست گرفتن و مدیر پروژه بر طبق چارچوب یا این که روند سبک اسکرام (Scrum) پیش خواهد موفقیت.

۵.آزمایش آخرین و لانچ شدن نرم افزار و یا این که وب سایت

درین مرحله پروژه آزمایش پایانی گردیده و تحویل شما تحت عنوان صاحب کار جهت چک و آزمایش داده شود و شما می باید طی بازه زمانی فرصت معلوم گردیده برنامه را آزمایش کرده و ایده ها خویش را جهت خروجی آخری به اجرا کننده ارائه دهید، تا اپلیکیشن فراهم نشر جهت به کار گیری یوزرها گردد.

نکاتی را بایستی درین مرحله در حیث داشته باشیم:

1- او‌لین و مهم‌ترین نکته این میباشد که هیچ قابل انعطاف افزاری در‌این کره خاکی نیست که بتوانیم بگوییم 100% بی نقص و سوای باگ است، زمینه این میباشد که اپلیکیشن های به اصطلاح فارغ از باگ، باگ هایی بسیار غامض در لایه های درونی خویش داراست که به بسیار کم ممکن میباشد که کسی به آن بر بخورد پس مدام می گوییم برنامه سوای باگ میباشد.

2- مدام برنامه را بر پایه ی فیچر لیست ها، تجهیزات و پباده سازی رابط کاربری و تجربه کاربری ارزیابی کنید و در‌پی مورد ها و تجهیزات نو در طی گذر از این مرحله نباشید زیرا الان وقت لانچ شدن وبسایت و نرم افزار پباده سازی گردیده میباشد و تنها در‌صورتی‌که باگ و یا این که گونه های احتمالی وجود داراست را بایستی برسی کنیم. توسعه و گسترش ها و ایده های خلاقانه خویش را بگذاریم پس از لانچ شدن وبسایت و نرم افزار و هم‌زمان با برسی خلق یوزرها ایده های خویش را ایفا دهید در غیر این شکل در گیر چرخه فرسایشی خواهید شد که همه ندارد.

3- طوری برنامه را برسی کنید که کلیه مورد ها و باگ های احتمالی در آن را برسی کرده باشید اینطور نباشد که چندین باگ ملاحظه کنید و بعد از آن بیخیال ادامه آزمایش گردید و بروید مجدد در ورژن بعدی برسی نمایید زیرا هنگامی که دسته نرم افزار نویسی دوباره در مراحل پیشنهاد طراحی وب و پیشنهاد ایجاد کرد نرم افزار برای رفع باگ های پایانی وارد میشوند و خروجی آخری را میگیرند ایفا این مرحله که تکه تکه باگ اعلام گردد روندی بسیار فرسایشی و کسل کننده ای رو برای شما و گروه فنی به وجود خواهد آورد، مگر آنکه باگ در مرحله و بخشی باشد که نتوان ادامه برسی وبسایت و نرم افزار پباده سازی گردیده را داشته باشیم.

4- هنگامی که ورژن آخری و دیباگ گردیده نرم افزار و تارنما رو دوباره از دسته اپلیکیشن نویسی تحویل گرفته اید تنها به سراغ برسی باگ های قبل نرویم مجدداً بایستی تک تک نرم‌افزار رو برسی و بررسی فرمائید زیرا هنگامی که اپیلیکیشن و وبسایت های مخصوص غامض میگردند رابطه های باطن طرحی بالایی خواهند داشت و در فیض ممکن میباشد در هر مرحله گسترش و دیباگ، مرحله و قسمت های دیگر تارنما و نرم افزار رو ذیل تاثیر قرار دهد.

اما نکته حائض اهمیت در اینجا این میباشد که ما بایستی وقتی رو ظریف برای تحویل و لانچ شدن نرم افزار در لحاظ بگیریم زیرا در شرایطی که بیش تر از اندازه ایده آل گرا باشیم ممکن میباشد که‌این چرخه ارزیابی و دیباگ سال های ارتفاع بکشد، پس طریق صحیح و درست این میباشد که ما تارنما و نرم افزار رو درین مرحله به صحت تحویل بگیریم ولی اجرای این دستور مستلزم تعهد بسیار بالای دسته فنی میباشد تا مرحله به مرحله با صاحبین شروع آپ پیش بروند.

حرف انتها در توصیه طراحی وب سایت

در بخش اعظمی از موردها با این حرف رو برو خواهید شد که شروع برنامه فلانی باخت خورده! به جهت این که وب سایت و اپلیکیشنش دیر لانچ گردیده و یا این که قابل انعطاف افزارش اون چیزی نبوده که میخواسته و یا این که … انگیزه کلیه این سخنها و شنیده ها این میباشد صاحبین ایده یک چیز تفکر میکردند، یه چیزی تعریف‌و‌تمجید کردند، یک چیزی دیگه تصور گردیده، و یک چیز دیگه ای به گروه فنی منتقل گردیده و جنس پایانی هیچ ربطی به درخواست اول ندارد و انگیزه آن هم عدم وجود یک مدرک فنی ظریف و یا این که پروپوزال (Propsal) مستند  در هنگام پیشنهاد ساخت وب سایت و یا این که توصیه ایجاد کرد نرم افزار بوده که در هر مرحله از پباده سازی نخستین تا آزمایش پایانی بتوان به آن برگشت نمود. در حالتی‌که قرار می باشد که بگیم کی اینجا تقصیر مهم رو داره می‌توانیم بگوییم که هم صاحبین ایده شروع آپی و هم کمپانی اپ نویسی که فارغ از ارائه و اخذ مدرک فنی مبادرت به استارت فعالیت نموده اند.
امید واریم که مواقعی که نتیجه ها سالها تجربه، توفیق های شیرین و باخت های آموزنده بوده برای توفیق شما کارآمد باشد.
دوستون داریم





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: